מהו אימון ומה תוכלו להרוויח ממנו?


כמאמנת, אני פוגשת אתכם בחדר האימון עם השאלות שמחפשות פתרון, מלווה אתכם ורואה כיצד באומץ ובנחישות, אתם פורמים צעד אחר צעד תמונה ישנה ורוקמים תמונה חדשה – זו שאתם בוחרים את צבעיה, את דמויותיה, ואת הצלילים והקולות שישמעו בה. אתם מגדירים ויודעים בדיוק איך אתם רוצים להרגיש בה.

אני מכירה את המסע הזה מעצמי, משינויים שעשיתי, כגון, מעבר משכירה לעצמאית, בנושאים הקשורים לבני משפחה ולמערכות יחסים שרציתי לשנות, בשאלות ובמחשבות שמתנהלות לי בראש מעת לעת. 

לעיתים זה קרה מתוך רצון להשיג יותר, לממש וליצור, ולעיתים מתוך כאב והחלטה ללכת קדימה ברגעים קשים שכמעט רציתי לוותר... למדתי כיצד לסמוך ולבחור שוב ושוב על הכוחות שבי וליצור לעצמי את החיים שאני רוצה לחיות ! 

בדרך שלכם תגלו גם אתם כמוני, שבעצם כולנו תמיד יותר טובים ממה שאנחנו חושבים שאנחנו, ואם זה אפשרי בעולם זה אפשרי גם עבורנו!

אני מזמינה אתכם, לבחור באימון, רק כאשר אתם יודעים ומרגישים שאתם בשלים לצאת לדרך חדשה – וכשתצאו אליה ללא ספק תגיעו למקומות רחוקים ומרגשים. האימון הוא תהליך מעצים ומקדם, מחייב עשיה אקטיבית המניעה קדימה אל עבר העתיד המבוקש.

אני מובילה תהליכי אימון, ופיתוח אישיים וגם זוגיים.  המתאמנים מבקשים לעבוד על מערכת היחסים (עם עצמם ועם אחרים), על התקשורת הבינאישית, ועל הפיתוח האישי אם בבית או במקום העבודה ובכלל במכלול החיים האישי.

בחדר האימון נוצר החיבור שלכם פנימה לכוחות , ליכולות  ולשאיפות שלכם – החיבור הזה הוא תחילתו של שינוי ויציאה לדרך חדשה. 

אומר עוד, שמטרה חשובה עבורי כמאמנת, היא לסייע לכם להדליק את הפנס על האבנים הגדולות בדרך, ובו בזמן להדריך ולהקנות לכם את הכלים המתאימים. כך תוכלו להיות המאמנים של עצמכם בהמשך, ותדעו לפעול באופן עצמאי ובהתלהבות להשגת כל מטרה שתבחרו לעצמכם גם בעתיד.